Shop More Submit  Join Login
×
  • Photo




Details

Submitted on
June 26, 2012
Image Size
653 KB
Resolution
900×1238
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,600
Favourites
145 (who?)
Comments
73
×
Then He Turned Into A Vegetarian... by LindoSonido Then He Turned Into A Vegetarian... by LindoSonido
oh my gosh -_______- its 3:45am.
i spent like, over 5 hours on this ;n;
anyways, remake of the old comic, i did yonks ago :'D
[link]
ahh... feels good to finnish this :'D
<33 ;u; thanks guys!
Add a Comment:
 
:icontamamakitty:
Tamamakitty Featured By Owner Dec 13, 2012  Hobbyist General Artist
lol!
Reply
:iconjamdiggety:
JamDiggety Featured By Owner Aug 2, 2012  Hobbyist General Artist
I was thinking the same thing this morning...
"Sonic loves to eat chilli dogs, but... its an animal..."
Reply
:iconsombraluz-images:
Sombraluz-Images Featured By Owner Jun 30, 2012  Professional General Artist
But hedgehogs are omnivorous Shadow. [link] Sonic don't care! XD

Hmm... I wonder if that dog is frog flavored! :rofl:
Reply
:iconlindosonido:
LindoSonido Featured By Owner Jun 30, 2012  Hobbyist Digital Artist
ahhaha! x'D
oh god D:
Reply
:iconsombraluz-images:
Sombraluz-Images Featured By Owner Jul 1, 2012  Professional General Artist
XD
Reply
:iconimtoolayzee:
ImTooLayzee Featured By Owner Jun 30, 2012
Yes. It's one of those things I imagined long ago, but was too lazy to draw :XD: (oh and btw: they are made not from other animals, but from living humans o_o)
Reply
:iconlindosonido:
LindoSonido Featured By Owner Jun 30, 2012  Hobbyist Digital Artist
ahhaha x'D
(oh god D: )
Reply
:iconm0nk3m4n:
M0nk3m4n Featured By Owner Jun 29, 2012
LOOOOL!! This is funny shit! XD
Reply
:iconlindosonido:
LindoSonido Featured By Owner Jun 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
x'D <3
Reply
:iconm0nk3m4n:
M0nk3m4n Featured By Owner Jun 29, 2012
<3
Reply
Add a Comment: